Slm kızlar uzatmadan direk konuya geçecem şimdi 10 temmuzda 37+3 haftalik sezeryan doğumum gerçekleşti. 3 kere bebegimi işitme testinden geçirdiler 3 ünde de sag geçip sol kaldi. Pazartesi günü de tekrar götürdüm odyolog mu ne kulak basınç işte herneyse orda da sivi çıktı. Kızlar şimdi bu testlerin yanılma ihtimali var mı yok yani bebegim uykuda kapı çarpıyor sicriyor telefonda müzik çalıyor uyanıyor viladayla evi siliyorum villada parker e düşüyor çocuğum uyanıyor bende anlamdım şimdi çocuğum duyuyor mu duymuyor mu var mı başına gelen artık psikolojim alt üst oldu 6 gündür banyo yapılamadı oğluma pazartesi gününe kadar tekrar derince sopalı hastanesine goturcem var mı başına gelen gorumcemin oğlu da 1 yasina kadar tersten geçememiş bu bana tek teselli ama eminim bebegim beni duyuyor ben büyük oğluma bağırıyorum. Bebegim uyanıyor duymasa nasıl uyanır tesadüf olamaz bi kere tesadüf olur iki kere ama takip ediyorum her bu olaylar olduğunda uyanıyor