Kubra_41 Kızlar 18+2 haftalık gebeyim şimdi diş doktoru ile görüştüm doktor apse varsa doktorunla konuşup antibiyotik yazmamız gerekiyor dedi ama antibiyotik çok zararlı değil mi Çoçuk için