Tubish8709 Deletedmom431 şeker yüklemesi nasıl yapılıyor acaba. Mesela kaç saat aç kalıyoruz. Ve açlık tokluk ölçümü arasımda çok mu beklediniz. Biraz bilgi verir misiniz😊
Cigdem61 Deletedmom431 50 mg yükleme ise tam sınırda çıkmış. En fazla 140 olması gerekiyor çünkü. Büyük ihtimal 100 mg yükleme ile kesinleştirmek isticek. 100 mg yüklemede şeker çıkmazsa şekeriniz yok demektir :)
Minigimgeliyor Deletedmom431 75 mg için normal bu sonuç şekeriniz yok sizin bence içiniz rahat olsun.
Yhartk Deletedmom431 yükleme sonu 1.saatiniz sınırda çıkmış. Doktorunuzla görüşmelisiniz. Muhtemelen diyet önerecektir.
Alyaveannesi Yhartk bide canim diyet yaparken ben her sabah olcuyorum ac karina kaci gecmemesi gerek biliyo musun
Yhartk Deletedmom431 yok canıım, niye aç kalasınız :) benim şekerim bayaa bir yüksek çıktı, ben aç değilim, siz hiç aç kalmazsınız ☺️ Kötüye şartlamayın kendinizi. Hafif bir diyet ya da sadece dikkat etmenizi bile önerebilir, doktorunuz bilir en iyisini.
Babybili Yhartk sizin ne kadar çıktı benim 211 çıktı diyete başladım dediğin gibi aç kalmıyorum yediklerim yetiyor
Deletedmom431 Tubish8709 canım bana şekerli su içirmeden kanımı aldılar açlık kanımı sonra şekerli suyu bildiği şerbet içtim 1 saat bekledim onuda tokluk olarak aldılar bende anlamadım 😂 1 saat sonra da onun kanını verdim
Tubish8709 Deletedmom431 peki şekerli suyu sonuçlar çıkmadan mı içiriyorlar. Yoksa sonuç hemen belli oluyor mu
Deletedmom431 Tubish8709 Yok canım sonucu beklemiyorlar hemen içiyoruz açlık kanını verdikten sonra 5 dk içinde hemen iç dedi bana
dml33 Deletedmom431 devlet hastanesindemi yaptirdnz hangi bolume gitmek gerekiyo bnde bir kac hafta sonra yaptircm ama nerde nasil yaptircm bilmiorm hastaneye gitmiorm.bn doktorn ozel klinigine gidiorm orda yapilmaz herhalde
Deletedmom431 dml33 özele gidiyorum ben canım bilmiyorum ki devlette nasıl oluyor galiba aynı olur kan verme yerine gidiyorsunuz kanı verip sonra aynı şekilde devam ediyorsunuzdur sonuçları da doktorumuzla görüşüyoruz
Gulhan2692 Alyaveannesi benimde var sekerim hergun ölçüm yapıyorum doktorum açlık 95i geçmemeli dedi bana canım