Naznaz110 ezginur var devlette gittiğim arada antebe gidiyoruz orda bir Dpktor var özel muayenehanesi var çok iyi belki doğumu orda yaparım benim kesin değil ama ezginur çok tatlı iyi bir doktor ama doğuma onun gireceğine emin olamadığım için özelde bir yandan duruyor aklımda 😅