Kızlar merhaba bugün doktor kontrolüm vardı 31+2 haftalık hamileyim doktor bebeğinin suyu biraz azalmış dedi çok önemli olmadığını söyledi artması için yapabileceğim bişey var mı ? Yada aranızda bu durumu yaşayan var mı ilerleyen haftalarımda daha da azalma olur mu acaba kafama takıldı?