Selothatun Smile_94 benimde son 20 gün🥹 geçtiğimiz cumartesi 2730 gramdı kızçem😇 yine cumartesi gideceğiz kontrole bakalım
serapmusta Smile_94 benimde son 20. Bugün kontrolüm vardı 3300 gr dedi. Eğer haftaya 3500 gr geçmiş olursa ona göre sezaryen günü vereceğini söyledi doktorum. İri görünüyor bebek dedi. Ona göre 39.haftada sezaryen ile alacak
1Ali Bizim 14gün en son dün gittim 2900, ilk defa karın çevresi geride diyip beni panik yaptı umarım cihazı yanlış ölçmüştür pazartesi bidaha gidicem🙄
Yadigar_10 serapmusta benimde son 20 günüm bebeğim 3400 normal doğum diyor doktorum bir sıkıntı olurmuki size öyle demiş
serapmusta Yadigar_10 bilemiyorum. Dün kontrolümüz vardı 38+2 olduk 3600 gr ölçüyorum ama %10 oynayabilir başı büyük gibi görünüyor dedi. Nst de hafif sancılarım çıktığı için bi kaç güne beklemek istedik belki normal olursa diye. Salı günü sabah tekrar bi nst çekip alttan muayene edecek yumuşama açıklık vs. var mı diye. Ona göre konuşup karar vereceğiz bakalım. Sıkıntı olmasından ziyade dikişin olabilir demişti alttan ama bakalım