Neslimm Geçende yazmıştım 2 gün önce 19+6 bu sabahta erkek dendi. 2 gün önce kızdı simdi erkek. Kolay kolay kızken erkek denilmez benim bildiğim ama kafamı cok karstırdılar 🙈 ultrasona girmiycktm sonuçları almaya gittik eşim ısrar etti bi bebişe bakalm dye hoooop erkek dendi. Başına bu tür sey gelen varmı
GozdeCemre Neslimm doktor hep aynı doktor mu başkasına git canım bu ne böyle bir kız bir erkek benim doktor ultrasonda pipisine kadar gösterdi saçmalamış seninkide
Bebekim123 Neslimm nasıl yani canım hangi haftalarda kız dediler ki hep kız mı dediler sana ve benim duyduğumda kızda yanılma daha fazla oluyormuş
Neslimm GozdeCemre farklıydı canım daha dogrusu doktorum yoktu sonucumu baska doktora gösterdm o şekilde
Habibee GozdeCemre bende 10 haftalikken doktora sordum cinsiyetini pipisi sallaniyor dedi cinsiyet için daha erken demişti bu ay sonunda kontrolum var 4 ayımıza gircez inşallah bakalım degisecekmi😊
GozdeCemre Neslimm çok değişik ya insan kıyafet almaya bile korkar 😂orta renkler al sende ne çıkarsa bahtıma diyerek 😂 ben kızıma 12 haftalıkken bu gebeliğimde oğluma da 15 hastalıkken net öğrendik bir daha da değişmedi insanı çelişkiye düşürüyorlar ya
Neslimm Bebekim123 17 de erkekdi. 2 gün önce kesin kız hazırlık yapabilirsin dedi. Bugünde erkek. Kızda nasl yanılma olabilirki kuzum. Erkek olsa kordon dersin kızda pek sanmıyorm
Bebekim123 Neslimm valla canım burada okuduğum kadarı ile hep öyle diyorlar genelde kız zannedip erkek çıkıyor ama erkek gördükleri kız çok olmuyor benim kendi kuzenim de 6.aya kadar kız dediler sonra erkek dediler burada kız deyip doğduğunda dahi erkek olduğunu görenleri okumuştum hayırlısı olsun sağlıklı olasın da hepsi de evlat canım ben detaylıya kadar bu yüzden öğrenmedim canım 16 şubatta öğreneceğim bakalım hissettiğim çıkacak mı 😍
Neslimm GozdeCemre aynen 2 hafta snra detaylıya giricm bekliycm mecbur ama ben hep erkek hissettm nedense 🐞
Orianna95 GozdeCemre biraz önce o çelişkiyi eşim yüzünden yaşadım iş yerinde biri ona sakın alışveriş yapmayın bizim 6. Aya kadar hep erkek dendi ve 6. Aydan sonra kız olduğunu öğrendik sizinkide değişecek sakın şimdiden kendinizi cinsiyeti kesinmiş belliymiş gibi şartlandırmayın demiş eşimde belki haklı değişir şimdilik hiç birşey alma diyor 15. Haftamdayım ama ben doktorumun bilgisine tecrübesine güveniyorum ve ultrason cihazı bugüne kadar gördüklerimin içinde en iyi görüntü kalitesine sahip ama içime kurt düştü eşim yüzünden
GozdeCemre Neslimm bende böle kararsızlıkların sonucu hep Kız diye biliyorum kız da daha belirsiz oluyormuş kordonu pipi falan zannedip erkek diyebiyorlarmış ama artık Detaylı da da net belli olur galiba
GozdeCemre Neslimm kız öld deme 😀bende bunda hep kız hissettim doktor erkek deyince inanmadım resmen psikolojik olarak hazırlayınca kendini doktora inanmıyorsun 😆
Bebekim123 Neslimm şuan 17+2 yiz teysesi evet ilk sanırım sonda olacak 😄bi’daha hamile kalmaya cesaret edebilir miyim bilmiyorum 🤰🏻🤷🏻♀️ Ben çok kız hissediyorum yada istiyorum 😍🙈
Merveprms Kuzuum çünkü kızlarda da ilk cinsel bölge oluşurken çıkıntılı bi şekilde oluşuyor bazı doktorlar erkek diyor o yüzden kızlarda yanılma payı daha çok olur diyorlar. En iyisi detaylıyı bekle zaten çok az kalmış orda kesinleşir☺️
Neslimm Merveprms 2 gün önce net konuştu hazırlık yapabilirsn dye. Bugün baska doktor baktı erkek dedi hayır kızmış net fln dedm yok erkek dedi sasırdk kaldk 🤔😊
Merveprms Neslimm Allah Allah insanı böyle yanıltıyorlar gerçekten ama erkek bence seninki canım bu haftada çünkü iyice belirginleşir cinsel organlar karıştırma ihtimalleri düşer ☺️
GozdeCemre Habibee 10 haftada baya etkenmiş canım inşöallah gönlüne görür verir heyecanlı bekleyişler