Kutsal_koc ilk sezaryen doğumumda benim de bel ağrım olmuştu. Hem bebek için bez bağlarken yıkarken, giydirirken de eğildigimiz için hemen geçmiyor. Mümkün olduğunca belinizi hor kullanmayın. Belinizi sırtınızı rahatlatacak bir takım fizyoterapik uygulamar yapınz yürüyüş yapın. Böyle böyle yaptıkça geçiyor😊 çok zorlanirsaniz pilates, yoga düşünebilirsiniz. Baş ağrısı da aslında uykusuzluk, yorgunluk, stres tetikliyor. Bol su içmek parol kullanmak iyi gelebilir 😊