-_Burcu- Geçen hafta konuyla ilgili bende post açmıştım. Hala kestirmeye cesaret edemedim maalesef 😂 Saçım çok işlem gördü. Önce siyah sonra sarı ombré ardından koyu kumral yaptırdım siz düşünün 😂 Yinede çok şükür sağlıklı saçlarım var ama ben küt saç istiyorum. Hamilelere ve annelere çok yakışıyor. İnşallah bende cesaret edip kestiririrm. İlk hamileliğimde kayıp yaşamıştım. Çocuğun ömrü kısalır diyorlar hurafe olduğunu biliyorum ama yinede cesaret edemiyorum. İlk hamileliğimde saçımı kestirmemiştim. Sanırım biraz daha gaza ihtiyacım var 😂