Çok geçmiş olsun öncelikle. Bende de migren vardı hamileliğimin ilk 4 ayı inanılmaz derecede baş ağrısı çektim , buz kompleksi , sıcak duş , karanlık ortamda uyku vs hemen hemen hepsini denedim ama asla geçmedi maalesef :( Hep acile gitmek zorunda kaldım orada da parol serum takıyorlar biraz hafifliyordu , belki sende gidip serum taktırabilirsin. Onun dışında zaten paroldan başka bir ilaç kullanamıyorsun :( Şimdi 35 haftalık hamileyim çok şükür geçti o günlerim , inşallah senin de biran önce geçer .