JrK doktoruna sor ama ben hamileliğimin en başından beri yürüyorum köpeğim var ve onu çıkarmak zorundayım üstelik köpeğim dışarda aşırı hiperaktif ordan oraya savurur beni 😂😂 36 haftaya kadar geldim 36 haftadan sonra doktor yürüyüşü bıraktırdı şimdi sürekli yattığım halde tansiyonum çıkıyor doktor hiç kalkma yat hep diyor doktorun eğer bir sorun yok diyorsa çık yürü yürümek iyidir