Kızlar dün kan verdim ama 7 tane referans dışı diyor int den baktım kanda enfeksiyon iltihap falan yazıyordu gebeyken benmle aynı durumu yaşayan var mı idrra da verdim onda bişi çıkmadı ama kanda enfeksiyon var diyor 7 aylık hamileyim çok hafif soğuk algınlığı da var yarın Dr gidicem bebeğime geçer mi bu enfeksiyon bilgisi olan var mı