ElifMertt ben daha yeni ishal den dolayı bir gece müşadede kaldım.2 gün oldu. Kusma da vardı su kaybı yaşamışım halbu ki 2 kere çıkmıştım afedrsiniz ama su gibi gitti. Biriey yiyemedim su içtim ama çıktı. Doktora birkaç saatte gitmeme rağmen bebeğiminde suyu azalmıştı. Bence doktora gitmenizde fayda var. Ve şuan 14+6yız yani aynı haftalarda benzer problemler yaşamışız