Naz_222 Kasıklarımda və bacağımda ağrı var adetime 6 gün var test ne zaman yapmalıyım? 20 eylül yapdım negatif çıkdı
1prens_1prensesannesi_ Naz_222 erken yapma canım insan üzülüyor çıkmayınca bende erken yaptım bi kac sefer tam çıkmamıştı şimdi 2 gün geçti testim dün silik ikinciyle pozitif çıkmıştı sabah da kan verdim beta 193 çıktı geçmesini beklersen daha iyi olur
babygst Naz_222 6 gün kala çıkmamıştı üzülmüştüm adet olacak gibiydim dedim olcm heralde 2 gün sonra çıktı silik şekilde
semi29_ Naz_222 bence biraz bekleyin yapmayın bazen geç döllenme vs olabiliyor çıkmazsa psikolojikmen etkilenirsiniz tam emin bir sonuç alana kadar bekleyin adet olacağınız gün yapın derim ben 3 gün geciktiğinde yapmıştım saniyesinde çok net çıkmıştı gecikene kadar aklıma bile getirmemiştir gebeliği sıkıntıya girmeyin derim o yüzden bekleyin
Mommywolf Merhaba belirtileriniz ne zaman başladı? Ne kadar süredir var yani? Bende de aynı belirtiler var ama daha beklenen adet tarihine de var test yapamıyorum o yüzden. Bu kadar erken belirti olur mu emin olamıyorum
Mommywolf Sngl_12022 evet aslında erken gebelik testleri adet öncesi 6 günden itibaren gösteriyor isterseniz yarın deneyin sizde
Naz_222 2-3 gündür sağ ayağım və kasık ağrılarım başladı adet günüme 6 gün var bir önceki ayda 2 gün gecikmemo ama olmadı. Ağrılarım adet günümle aynı günde başladığı halda şimdi çok erken oldu və kasıklarımda şişkinlik hiss eder gibiyim
Mommywolf Naz_222 anladım canım bir çok postta bu belirtileri görenleri okudum inşaallah bizde de pozitif bir belirtidir. Kendimi çok kaptırmak istemiyorum da ben biraz daha sakin olup beklemeye çalışıcam ☺️ Rabbim gönlünüze göre versin inşaallah 🌸
Mommywolf Şimdi başka bir postta 6 gün kala negatif 3 gün kala pozitif gördüm yazmış bir anne. Sanırım biraz daha sabretmek lazım ☺️
1prens_1prensesannesi_ Mommywolf ben 4 gün kala erken gebelik testi yaptığım halde varla yok arası çok çok hafif vardı ikinci çizgi adetimin geciktigi 2. Gün kaset testle öğrendim beta 193 çıktı bugün de canım erken yapıp moral bozmayın inşallah vardır
Mommywolf 1prens_1prensesannesi_ inşaallah gözünüz aydın olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin bende bekleyeceğim biraz daha 😊🌸
1prens_1prensesannesi_ Mommywolf amin canım Allah razı olsun darısı bütün anne olmak isteyenlerin başına inşallah bekle kendini hiç strese sokma ♡