Gamzemadn 7 haftalık hamileyim ve hamilelik öncesi kronik reflüm vardı. İlaçları bırakmak zorunda kaldım. Rennie şurup da hiç fayda etmedi yutkunmakta bile zorluk çekiyorum bu durumu yasayaniniz var mı ne önerirsiniz
Sumeyyeky Gamzemadn 12. Haftadan sonra lansor kullanılıyor doktorum vermişti bana çok faydasını gördüm
Sumeyyeky Gamzemadn yok şurup fayda etmiyor yatamıyorum bile demiştim lansor verelim demişti sağolsun
Gamzemadn Sumeyyeky anladım teşekkür ederim inşallah bana da verir uyuması bile zor oluyor insana. Yan etkisi olmamıştı dimi