Sare34 Kızlar merhaba son adet tarihim 29 ağustos genelde hep 2-3 erken adet oluyorum. Günüm geçince test yaptım silik bi şekilde pozitif çıktı. Bugün doktora gittim ama çok minik bi şekilde kese göründü ama bebek görünmedi, normal mi?
[silindi] Sare34 benim kaset test silik çizgi çıkmıştı erken gebelik testim pozitif çıkmıştı. Son adet tarihimden hesaplayıp 6.haftaya randevu almıştım kalp atışı da duyarım diye ama gittiğimde sadece kese vardı ve doktor 8. hafta gelmemi söylemişti. 8. haftada hem bebiş hem kalp atışı vardı. Şükür şimdi iki aylık yanımda yatıyor 🤭
Sare34 Grimsi dış gebelikten şüphelendim aklım karıştı. Çünkü gebeliğimi bilmeden önce ella kullandım
1Anneadayiiii Sare34 gayet normal gözükmemesi daha çok erken çünkü bende 4+5 de keseyi gördüm bebeği bizde göremedik daha