BilgecyLn Merhaba arkadaşlar ikinci çizgi gölge şeklinde görünüyor mu bakar mısınız ? https://hizliresim.com/a2vaj68
anonim001 BilgecyLn canım ben gölge görüyorum testin içini açıp çekersen daha net çıkıcaktır💖 benimde regli tarihim 3-5 ekim arası inşallah pozitif sonuçlar görürüz💗
BilgecyLn Annelikmghb bat 4 Ekim canım ama aşırı derecede bel ve kasık ağrım var geceleri uyutmuyor ağrı acaba mı diyip test yaptım ama gözle çok çok az görünen bi gölge vardı fikir almak istedim
Gzmom BilgecyLn ben çok çok silik bir şekilde gördüm canım ama bence iki gün sonra tekrar test yap o zaman varsa biraz daha belirginleşir kan verirsin belirginleşince şimdiden kendini yinede yükseltip sonrasında üzülme ama inşallah güzel sonuç alırsın 🙏
Filizkumsal BilgecyLn yakınlastırp uzaklastrnca görünyor çok çok silik geciktmi adet 3 gün snra tekrar edin
BilgecyLn Filizkumsal hayır 1 hafta var daha canım evde test var ama sabredebilirsem 2-3 gün sonra yapmayı düşünüyorum