Rbyglc benim de doğumum yakın ve akıntım o şekilde oluyor iyice arttı. Doktoruma nişan gelirse geleyim mi dediğimde suyun gelmediği sürece nişan benim için bir işaret değil dedi. Önemli olan su dedi. Ben yine de takip ediyorum kendimi ama suyum gelmediği ve kanama olmadığı sürece panik yok dedi doktorcum.