Zeynepci012 Bugün kontrolümüz vardı 9 günlük olduk muanede kalpte üfürüm olabilir dedi çok ağladım başına gelen var mı acaba🥺
EceNaz26 Zeynepci012 korkma zamanla kapanıyor genelde kendimde ve yeğenimde vardı kendi kendine kapanmıştı🙏🏻
ASE6154 Zeynepci012 benim bebeğimdede var dediler çocuk kardiyolojisine gittik kalbi delik dedi doktor ama geçecekmiş kendi kendine kilo sorunu olmayacakmış ya da kalp yetmezliği gibi bir problem olmaz yani korkmayın dedi
zeynopella Bilgim yok canım ama detaylıda benim bebeğimin kalbinde delik görülmüştü. Bebek doğunca kalpte üfürüm falan var derlerse endişelenme kapanır kendiliğinden diye baştan söylemişti endişelenmemem için doktorum. Sizinde durumunuz böyledir belki.