Nur2025 bizde sorun ben sürekli kimyasal gebelikler yaşadığım için tüp bebek yaptırdık Dr asla önermedi hiçbir sıkıntınız yok dedi ama beklemek istemedim etraftaki insanların nispeti beni çıldırtıyordu öyle yani ..
İnşallah sizinkide size sımsıkı tutunur rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın 🤲🏻❤️