12moom Kızlar normal doğumdan çok korkuyordum kendimi sezeryana ayarladım ama şimdi sezeryan dan vazgeçtim kanım çok düşük ve kan kaybından korkuyorum normal doğumda annenin ve bebegin hayati tehlikesi varmi varsa ne yönden? Ve sezeryan da mı daha çok kan kaybı oluyor normal de mi bilgisi olan annelerim bana fikir verebilir mi dogumuma çok az kaldı
Aylaa123 12moom her ikisinde de kan kaybı var sezeryanda daha çok okuyor ama kansızlık durumu iki doğumuda etkileyebilir onu az bunu fazla diye bir ayrım yok doğum anında ne olcağını kimse bilemez sonuçta hiç bir sıkıntı yaşamazsanız bile toparlanma süreciniz uzun olur öyle bir durumda zaten kan takviyesi yapıyolar. Daha önceki postunuzuda gördüm tekrar gidip serum taktırın. Doktorunuzun görüşünü alıp ona göre yol çizin bence
Kara22 12moom sezaryende kan kaybı fazla oluyor 7 kat kesiyorlar karnını kanıyor ayriyeten bide lohusalik baya kan kaybina sebep oluyor ama normal doğumda sadece lohusa kanaması var
melekmi22 12moom kuzum korkma benim kan değerim yerlerde yüksek olduğu zaman bile normal sınırların altındadır gebeyken ilaç kullandım yine de ferritin falan hiçbir değerim yükselmesi tam tersi kan değerlerim daha da düştü ve ben bu değerler ile norm dogum yaptım şükürler olsun hiçbir şeyim yok yine kn ilacı verdiler unutmazsam kullaniyorum iste 🥲 lütfen kendini bu şekilde korkutma her iki doğum şeklinde de risk faktörleri var Rabbım hepimizi ve bebeklerini korusun kötü düşünüp kötüyü çağırma lütfen bebeğin hangi doğum şeklini istiyorsa o şekilde kabul et kendisi için en iyisini yine o bilir ❤️
12moom Aylaa123 evet bununla alakalı kafam aşırı karışık. Ve kararsızım doktorum iki dogum şeklini de yapabileceğimi söyledi sadece takipli olmadığım başka doktor bebek basi büyük normal zor olur demişti.. ama ben kansızlık olayından çok korkuyorum aşırı kararsızım ve dogumuma uygulamaya göre 15 gün var ne yapacağımı bilmiyorum…
Aylaa123 12moom bendede kansızlık var fazlasıyla ve hiçbir şekilde yükselmiyor genetik birşeyden kaynaklı annemde aynı şekilde ama ona rağmen 5 doğum yaptı merak etmeyin her iki doğum şeklindede kan takviyesi yapılıyor zatem gerekli görülürse doğum anında yada sonrasında korkmanıza gerek yok inanın benim doktorumda bir sorun olmayacağını söylüyor zaten gönlünüzden hangi doğum şekli geçiyorsa ona karar verin kararsızlık daha kötü
12moom Aylaa123 cok teşekkür ederim size. Moraliniz için.. 🙏 evet benim annem ve ablam da da kansızlık var ve annem hiç ilaç da kullanmamış ona rağmen ben dünyaya gelmişim sezeryan ile . İlk normali eğer ki normal olmaz ise sezeryani denicem🙏
emel16 Kara22 @12moom kesinlikle böyle olacak diye bişe yok canım, yani sezeryanda kan kaybı yaşayıp normal doğumda yaşanmaz diyemeyiz, her iki doğumunda kendine has tehlikeleri var, siz doktorunuzla konuşup en doğrusuna karar verirsiniz