Gizem_11 42 günlük bebeğimde gaz problemi var 3 çeşit damla kullandık fayda etmedi , gaz mesajlari , banyo vs hiçbir faydası olmadı gazdan dolayı uyuyamiyorda ne yapacağımızı şaşırdık 😔
Silaybooo123 Gizem_11 hakiki zeytinyağı çok az bir çay kaşığı tam dolmadan için ve o yap ile masaj yapın karnına bizimde aynı sıkıntımız var doktorunuz BİGAİA verdi ama pek etki etmeyince SAB SİMPLEX verdi o yine de rahatlatıyor. Eğer mama kullanıyorsanız onsan kaynaklı da olabilir
Gizem_11 Silaybooo123 sab simplex kullanıyoruz 10 gündür onunda pek etkisini göremedik, mama sadece günde 1 veya 2 ölçek veriyorum sütüm azaldığı zaman zeytinyağı ile karnına masaj yapmadım tek
Silaybooo123 Gizem_11 hakiki zeytinyağı ile çay kaşığıyla çok az verin yavaşca. Karnını da ovun aynı şekilde birde ayak altını baş parmağınız ile ovun aşağı yukarı oda iyi gelir. Bebeğimiz erkek mi