anonim001 Esrakrc gecikmenin 1. Günü bembeyaz negatif görüp 2. Günü silik pozitifle öğrenmiştim umudunu kaybetme🥰
Ebru1234 Esrakrc benimde 2 gün gecikti bugün 3. Gün belirti yok bu sabah test yaptım negatifti. Umudumu kestim bu aydan ben
Nisa_90 SeymaSimsek ağrınız filan mı var? Benimde battan sonra 3. Günüm sabah testim negatifti ve sol sırt tarafım çok ağrıyor bugün. Midem de kötü.
SeymaSimsek Nisa_90 benim ağrım çoktu regl olcak gibi sancılanıyordum belim ve kasıklarım özellikle. Ama sanırım bugün regl olacağım. Azıcık lekelenme oldu
anonim001 Nisa_90 canım bemde cok şiddetli bel bacak ağrısı vardı, ama herkesde olucak diye bişi yok, arkadaşım gebe kaldıgı ay en ufak belirti bile yaşamadı
Nisa_90 anonim001 adet belirtilerim yok normalde. 1 hafta öncesinden göğüslerim hassaslaşırdı şuan bile yok. Oldum mu diye her gittiğimde soluk sarı akıntı gelmiş oluyor. Sol taraf bel ağrımda bu kadar şiddetli olmazdı genelde. Hamilelik olsa sabah çıkardı diye düşünüyorum. Anlamadım bişey.
Nisa_90 SeymaSimsek bende negatif çıkınca sabah umudu kesmiştim ama bugün aşırı bir bel ağrım başladı 😬
anonim001 Nisa_90 canım belkide sonrada bidaha yumurtlamıssındır oyüzden gec döllenme olabilir neden olmasın
Nisa_90 SeymaSimsek yaa. İnşallah bir dahaki ay olur o zaman 🤲Bende eve gidince yapıcam test bi daha. Hamilelik olmayıp adet gecikmesi yaşamakta çok sıkıntılıymış 😅