Evrimnbe Bilgi almak içiyorum. Tetenoz olacağım doktorum 1 doz önerdi ama sağlık ocağı 1 doz yetersiz biz en az 2 vuruyoruz dedi sizler yaptırdınız mı
emel16 Evrimnbe ilk gebeliğimde daha önceden işyerimde yapıldığı için koruyuculuğu devam ettiğinden yaptırmamıştım. Gerek yok demişti doktorum. Şimdi de 24 haftalık oldum ama ne arayan var ne soran sanırım yapmayacaklar :)
Asi_07 Evrimnbe 8 yıl önce 2 doz olmuştum bu gebeliğimde tek doz yeterli dedi sağlık ocağı tek doz oldum
Mervealya1992 Evrimnbe evet 2 doz oluyor tek doz yetersız ben sımdı ıkıncı bebegı oldugu ıcın tek doz yapcak saglk ocagı
fidanylcn ben hamile kalmadan bir ay önce parmağımı kesince acilde yaptırmışlarsı ondan yapmadım 10 yıl sürüyor zaten koruyuculuğu
E_Duha Evrimnbe 1 doz vuruldum ikinciyi vurulmadım ama aslında vurulacaktım ebem izindeydi zamanı geçti
Dlrdilara Evrimnbe sağlık ocağı iki doz dedi ancak kendi doktorum tek doz yeterli 5 sene korur dedi o yüzden yaptırmicam ikinciyi
Annelikmghb Evrimnbe ilk gebelikte 2 doz yaptirdim bu ikinci gebelikte 1 doz yaptirdim digeri son ayda olacak