Aerithma Esranur98 içten dikiş attılar bana ama hissetmedim. Doğumda kesi olmamıştı hiç o yüzden zorlanmadım sonrasında.
Rumay kuzeymom__ evet kesinlikle öyle tarif edemiyorum tam olarak ama ıkınma hissi çok güçlü oluyor.bebek iyice aşağı indikten sonra geliyor o his.o aşamaya kadar kanala yerleştirmek için sancı ile birlikte ıkinmani istiyor ebe.sonra iyice yerleştikten sonra geliyor kendiliğinden ikinma hissi.
Rumay Bence doğum yaparken bagirmamak ,enerjini boşa harcamamak ve talimatlara uymak cok önemli.yoksa surec uzuyor.ordan kurtulmak guclu bir sekilde 2-3 ıkinmaya bakıyor gerçekten.yoksa 2 saat bile sürebilir ikinmazsan.
kuzeymom__ Kara22 İnşallah öyle olur epidural isterim çok dayanamazsam diyorum umarım gerek bile kalmadan doğururum 🥰
Aerithma eills yani ben suni sancı aldım o yüzden bana sancı kısmı hep zor be acılı geldi. 8-9 santimden sonra beni çatala aldılar zaten ondan sonrası bana daha kolay geldi.