Tgbashnn Guldane32 bende salı günü oldum 22+2 de yatarken ağrı yapıyor arada bi ateşlenme yapıp geçiyor
babygst Guldane32 benm ilk bebeğimde oldum o tarihlerde sonra bebeğim. 3 aylıkken kaldım tekrar Yapmadı bu sefer ilki etkisi sürüyor dedi iyi ki yapmamış kolum çok ağrımıştı kaç gün
Kbraaa19999 Guldane32 22+5 haftalıgım 21+4 haftada oldum birinci donuzu önümüzdeki ayda 2. Dozunu yapacagız dedi hemsire
Guldane32 Tgbashnn 3-4 gün ağrı yapıyormuş morarma oluyormuş ben soldan yaptırdım cok fazla kullanmıyorum diye yemek yerken falan