3 lü tarama testi yaptırdım devlet hastanesinde ama sonucunu vermedi doktor çıktısını şuan başka hastaneye gidiyorum gittiğim hastane de tarama testi sonucunu istiyor e nabızdan çıkan sonuç olmaz mı onu gostersem şuan ki doktora illa çıktısıni almak lazım mı bilgisi olan var mı