Annelikmghb Zahide-123 hayırlı olsun hamilesin ama vok erkwn öğrenmişsin regl günü gecince beta takibi yaparsin saglikli olup olmadigi belli olur
Annelikmghb Zahide-123 canım sen o zaman hemen beta takibi yapmaya basla insallah seninde bir mucizen olur cok stres yapma olurmu