Merve Bence en güzel kız ismi sizin içinize en çok sinecek olandır 😍 sağlıkla gelsin inşallah. Yalnız ben isim konusunda kardeşlerin ismini birbirine uydurma çabasına çok karşıyım ne alaka yani ? İkiz olsalar tabi aynı anlamı taşısın telaffuzu aynı olsun. Ama kardeşlerle isim uydurma çabası bana çok gereksiz geliyor 🙈
kbrvrl Ankakusu benimde inşallah kızım olacak Amine eslem olucak allahın izniyle 🥰😍 ama beğendiğim diğer isimler de Mihrimah, elif mimra, hüma deniz bunlar da çok beğeniyorum 🥰
Karadutunannesi 17 haftalığız bizde ben pera çok istiyorum ama alternatiflerim de var Sahra,dünya bakalım daha kesin karar veremedik 🎀