Fatmayusuf Merhaba arkadaşlar 5 haftalık hamıleyım Ortadoğu hastanesine gitmeyi dusunuyorum gidenler varmı
Charlotte Biz de Ankara’ya yeni taşındık ben de oraya gitmeyi düşünüyorum iyi bir Dr. Tavsiyeniz var mı?
Bestezdemir Baran hanımı duymuştum kızlar ama hastanedeye gidip memnun olmayan arkafaşım var bilginiz olsun ben ufuk üniveristesine gidiyorum bir bakı. İsterseniz
Ssiimmggee Ben 20. Haftaya kadar sultan Pınar hanıma gittim. Ama sanırım tam frekans uyduramadık güvensizlik olusuncada tekrar gitmek istemedim. Şimdi Ankara hastanesinde takip oluyorum, ama Gülnur hanımın iyi olduğunu duydum ona bir gidip muayene olun bence .