Tugcetekin vajinal muayene istemediğim için ilk muayeneme 6+6da gittim karından keseyi gördü sadece. 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi 7+3te gittim yolk sac kese ve bebeği gördük kalp atışını da duymak mı istersin görmek yeterli mi dedi neden dedim daha yoğun ışın göndermem gerekir dedi ilk kez duydum böyle biseyi ama madem zararlı göreyim sadece dedim gösterdi kalbini rahatladım zaten. Şimdi 9+4 oldum bidaha gitmedim açıkçası fazla ultrasonun zararlı olduğunu düşünüyorum 11 haftalıkken ikili test için gideceğim sadece.