Rojin__321 Göğsüm normalde de büyük hamile olduğumu öğrendim den beri de baya sistiler daha beter büyüdüler daha bebeyim dogarsada büyürler bı çare yokmu kucultmenin benim gibi olan varmı
esraaa009 Rojin__321 benimde öyle zaten büyüktü normalde hamilelikte daha da büyüdüler inşallah düzelir
mahirsmom Rojin__321 benim de aksine zaten yok gibiler hiç büyümediler 20 haftalığız keşke biraz büyüse bebeğim tutamaz diye korkuyorum 😕