Nessee34 Kızlar bugün hastaneye gıttım son adete göre 6+3 ama ultrasona göre 5+6 gorunuyor bebeği gördük kalp atışı ilk baktı duzensız sonra tekrardan baktığında normale donmustu düzensiz olduğu için dusuk tehlıken var dedi morelım çok bozuk ıkı kaybım var
melissannesi Nessee34 ilaç vermedimi canım çalışan birey değilsen yat bi süre dinlen Üzülme stres daha çok etkilidir
Nessee34 melissannesi yok hayır çalışmıyorum ılac da vermedı zaten başka bır doktora gıttım kalp atışını duydum hersey yolunda dedı sanırım rakı cıhaz olduğu ıcın öyle bır sıkıntı oldu haftasıda bebekte normalmıs