Smhtlha
20 haftalıgız geçtiğimiz pazartesi öğrenebildik cinsiyetini ve tabi ki isim düşünmeye başladık. 3.oğluş geliyor nasipse. Şimdi sizlere sorum alperen ismine karar verdik ama kuranı kerimde geçmiyor. Anlamı da kötü değil hatta çok güzel kuranda geçmeyip anlamı güzel olan ismi koymak caiz midir. Yazım uzun oldu kusura bakmayın illaki bilenler vardır fikir verirlerse sevinirim şimdiden teşekkür ederim 🤗
Merveanneoluyor
Kuran’da geçmesi şart değil ki.. Anlamının güzel olması yeterli🥰 mesela keziban ismi Kuran’da geçiyor ama yalancı kadın anlamında geçiyor. Anlamı çok önemli, çocuğun karakterine sirayet ettiğini düşünüyorum ben kesinlikle. Alperen gayet güzel bir isim👌🏻💙
Smhtlha
Merveanneoluyor çok teşekkür ederim 🤗
TCDenizKaratak
Biz de Ahmet Alperen düşünüyoruz gayet güzel bir isim Kuran'ı Kerim de geçmek zorunda değil