Kızlar 9 haftalıkken açık kırmızı lekelenmem olmuştu korkup hemen doktora gittim herşey yolunda bı kanama alanı yok dedi ama istrahat et dedi bende dinlenmeye dikkat ettim şuan 11+3 teyim dün çok dinlenemedim genelde oturdum ama ağır iş felan yapmadım sadece uzanamadim oturmak durumunda kaldım bı kaç saat sonra koyu kırmızı bı lekelenmem olmuş ama sadece camasirim da silince peçeteye hiç leke gelmiyor beyaz akıntı var ama yine de korkmam gerekiyor mu doktorum devlet Hastanesi’nde soramiyorum o yüzden ne yapacağımı bilemedim acile gideyim yoksa bekleyeyim mi