Arzu26 Lütfen kafana takıp stres yapma. Veren de Allah Alan da Allah. benim de ilk artışlar çok güzelken bir anda artışlar istenildiği seviyede olmadı. Tüp bebekti üstelik. Nasıl üzülüp sıkılıyordum. Bir gün kardeşim dedi ki değerini sen düşürüyosun. Psikolojini kendin altüst edip vücudunu yönlendiriyosun artık test falan yapmayacaksın dedi. Sonra ben beta takibini bıraktım doktor kontrolüme kadar... Kontrol günü bir korkuyla kan verdimki sorma. Ama 3200 olması gereken değerim 3600 olmuştu. Sen içini rahatlat diye yazdım özellikle bak bu örneği. Rahat ol. Artış varsa bebek var demektir. Benim son değerimin artışı yüzde 60 bile değildi düşün.