Merabalar 30+1birden bu haftalarda genital bölgeye ağda yapmak nekdar doğru bir yadan doğum için aslında büyük kolaylık bir yandan aradığım merkezlerde doktira danisilmasinj istiyor riski varmış acı eşiği az ve doğumu tetikler diyor diğer türlüsü bana çok zor geliyor karnimdan dolayi jilet çok zor ve hemen çıkıyor mallesfe bir yandan ağda hiç yaptiafim çünkü sürekli düzenli lazere giden biriydim orda yapmak korkutucu geliyor sizler bu son haftalarda neler yapıyorsun 🤔