Nasıl başlasam bilemedim o kadar hızlı ilerledi ki herşey zamanın nasıl geçtiğini anlamadım pazar günü 22 Eylül’de doğumum gerçekleşti İstanbuldan gelen kuzenim beni görmeye gelmişti bana dedi ki ben gidince sen doguracaksin onları gönderdim bu arada 38+5 olmuştum saat 15 gibi lavaboya gittiğimde nokta kadar nişan gelmişti tedirgin olmadım hiç çünkü ikinci doğumum ilk doğumum sancısız olarak geçmişti ama ikinci doğumumda sancılar düzenli olarak geliyordu eşim evdeydi uyuyordu onu uyandırdım duşa girdim sancılarım hafifledi evimi son bi topladım derledim hastaneye doğru yola çıktık hastaneye gittiğimde nst de sancılarım düzenli çıktı ama açıklık yoktu doktor 2 saat yürüyüş yap gel dedi aynı şekilde asla oturmadan 2 saat yürüyüş yaptım tekrar açıklık kontrol edildiğinde 7 cm olmuştum doğumhaneye girdim ebe üzerimi giydirdi suyumu falan patlattı sancılar sıklaştı ıkınma hissim geldi artık 3 ıkınmada oğlumu kucağıma aldım çok şükür 😘dikişlerim var oda normal zaten bu arada doğumumdan bi gün önce evlilik yıl dönümümüzdü bize en güzel hediye oldu ikinci mucizemiz 😍