Selam kızlar bugün randevum vardı devlette muayene olmak hemde takipli olmak istedim . Kalp atışını dinletti çok şükür🙏 Uygulamada 7 haftalık ama doktorun yazdığı güne göre 6+5 çıktık. Kağıt verdi ikili tarama testi için randevu alabilmem adına erkenden. Ama 182’yi aradığımda çıkan hastaneler yüksek gebelik riski hastalara bakılır demekte o yüzden randevu alamadım. Birde tarama testi için tarih önemli mi? Kaçıncı haftada gidilmesi gerekiyor?