İki aydır vermiyordum 26 haftalığım bende suyum fazla riskli gebelik diye herşeyi yaptırdılar tansiyon şeker kan değerlerine bugünde kan verdim geçen haftada yapılması gerekiyor ben hastaneye gidemesemde sağlık ocağında rutin veriyorum oda iyi oluyor