Merhabalar 2 yıl önce 9 haftalik kalp durması nedeniyle kürtaj olmak durumunda kaldim(ilk gebeligimdi) 3 ay korunduktan sonra 7-8 ay denedik ancak gebelik olmadı.( Bu süreçte klomen çatlama iğnesi uygulandı) . Geçtiğimiz mayis ayında rahim filmi çekildi. Ancak bi sorun gözükmedi. Sperm değerlerinde de bir sorun gözükmüyor.
İlki kendiliğinden olduğu için şimdilik tüp bebek düşünmüyoruz.
Benzer durumda olup önerisi olan var mı?