Anonyyim 36+4 te geldi oğlum sancılarım başladıktan 8 saat sonra kucağımdaydı korktum en başta yapamıycam dedim ama sancılar sıklaşınca suni ile desteklediler suni sancı beni biraz zorladı ama sonunda doğdu epidural vs hiçbir şey almadım tek aldığım sunş sancıydu o da kısa sürdü Allah tan şuan 33 günlüğüz ve gayet iyiyiz altta kesi olduğundan ilk 1 hafta biraz zorlandım otururken ama şuan hiçbir şey olmamış gibiyim