Saratln
Günaydın arkadaşlar yerleşme kanamasının olması şart mı ? Ne zaman oluyor acaba ?
Mayasey
Olması şart değil ben de olmadı mesela. Olursa da döllenmeden sonraki 10-15 gün içinde diye biliyorum ama.. 🙄
Kardii
Ne zaman olduğunu bilmiyorum ama bende yerleşme kanaması olmadı çok şükür şu zamana kadar kan görmedim hiç