Kızlar ben evlendiğim ilk gün denedik olmadı yapamadık o esnadada üzeme b*şaldı. 2 3 gün böyle devam etti ve o zamn zaten hamile kalmışım. Dedik max 4 kere denedik yani sonra ben regl olmadım kist var diye korkuyla hastaneye gittim ve 4 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Biz dedik nasıl olur doktor anlattı sürtünve ve üzerine boşalma yaptıysa gayet mümkün diye. Sonra 3 ay yasak getirdi yarında kontrol var 22 haftalığım doktora soracağım yapsak nasıl olur denesek yani