Elamomy22 Merhaba bayanlar. Yeni eve geçeceğim tezgah taşim beyaz lavabonun evyesi siyah olacak. Ama kararsız kaldım siyah evye kullanan var mı aranizda. Kullanışlı mi.
ASE6154 Elamomy22 ben eski evimde kullandım çok güzel duruyor herhangi bir sorun yaşamadım ama malzemesine de bağlı sanırım
mervedmrcn Elamomy22 bekarken annemlerin evinde kullanmıştım çok kullanışlı sıcağa dayanıklı ve çizik yapamayan malzeme kullanırsan çok memnun kalırsın
Elamomy22 ASE6154 çok leke falan tutmuyor değil mi. Çok kararsız kaldım. Bir kere yapılan birşey sonuçta
Booksandcats Siyah kullanıyordum kirecini arındıramadım beyaza geçtik beyazda da sararma oluyor ama çamaşır suyu döküp ovalamasam bile akıp gidiyor
Ecemom_ Elamomy22 kaliteli siyah taş olursa sorun olmuypr fakat dandik olursa bir şeyi hızlı koyduğunda çiziliyor ya da sıcak bir şey koyduğunda izi kalıyor. Kaliteli olmasına dikkat edin derim