Canım ben ilk söylediğimde bana losyon verdi geçmezse haftaya karaciğer enzimlerine bakalım dedi. O hafta daha kötü oldum gece kaşınmaktan uyku uyuyamadım gittik tekrar ve safra asitlerime baktı Gebelik kolestazından şüphelendi ve safra asitlerim yüksek çıktı. Dün tekrar bir iki kan daha verdim kendi soktorum yokru nöbetçi doktor vardı ve şüphelendiği şey çıktı ama aşırı yüksek değildi o yüzden bir tablet yazdı ama sana tavsiyem eğer çoksa kaşıntın mutlaka git benim görümcem doktor kendisi hemen arkadaşlarına sordu ve bu durum eğer diğer değerlerinde yüksek çıkarsa tehlikeli olabiliyor çok şükür ki ben onu yaşamadım ama öyle bir durum olsa 37. Haftada hemen sezeryana alıyorlar bir tanıdığımız iki çocuğunda da aynısını yaşadı .