mervedmrcn takarken acıyo birazcık ama hareket ederken fark ediyosunuz ki dikişe binen göbek yükü azaldığı için hem rahat hareket ediyosunuz hem de ağrınızı hafifletiyor. Bende öyle oldu en azından. Normal iççamaşırı şeklinde olanlardan kullandım ben yüksek bel tarzı