Kızlar birazdan şeker yüklemesi için hastaneye gidicem ama gitmeden bir araştırayım dedim araştırmaz olaydım herkes bir sey diyor. Sabaha kadar düşündüm yaptırmaya karar verdim. Ama herkes tokken yaptırmış bana aç gel dediler acaba sonucu etkiliyor mu bilgisi olan var mı ?