Merhaba hanımlar. 28 haftalık hamileyim. Yaklaşık 3-4 haftadır bacaklarımın heryeri özellikle eklemlerim çok ağrıyor. Kramp ağrısı değil başka türlü bir ağrı bu. Hani sürekli ayakta kalmıyorum ya da sürekli oturmuyorum. Vitaminlerimi de alıyorum. Anlamadım gitti. Sizlerde yaşayan oldu mu nasıl çözüm buldunuz?