Duyguaksoy Kızlar dün hem hemşire hem doktor çatı muayenesi yaptı 37.haftadayım eve geldikten sonra kahverengi leke geldi normal olduğunu biliyorum akşam az da olsa gelmeye devam etti az önce tekrar koyu kahverengi leke geldi ve bacaklarımdan hafif su gibi bişey aktı çok fazla değil ama ne yapsam bilemedim doktora yazsam mı normal mi
gktgmom Duyguaksoy size uyarı yapmıştır doktor banada yapmıştı nişanım gelmişti sonrada kanamam oldu acilen sezaryene alındım herkesin doğumu kendine özel tabi umarım sizde evladınızda iyisinizdir Rabbim evladınıza uzun ömürler versin sizede çok geçmiş olsun 🙏🏻
1Ali Dün bende alttan muayene oldum, çatı muayenesi mi yaptı emin değilim ama bende de lekelenme oldu hatta ilk başta bildiğin kırmızı renk parçalı geldi bu sabah iyice silik kahverengiye dönmüş içiniz rahat değilse tekrar gidin mutlaka bi
aaydingulsahhh Duyguaksoy yaaa hiç korkma herşey çok güzel geçecek miniğimize odaklan annesi onu kucağına aldığını hayal et 🫶🏻🩷
1Ali Duyguaksoy haftan gayet güzel hiç korkma🌸su gelişi mi olmuş peki, lekelenmeyle alakalı bir şey dediler mi lekelenmem kesildi mi sancın var mı. Çok soru sordum ama şimdi benimde başıma geldi ya ufak bir korktum
GizemToker Nurcanyokus6 hiç alakası yok doktor isterse doğumu başlatmak için uyarıyor istemezse normal çatı muayenesi yapıyor 1 haftadır 5 kere yapıldı hala açılmam yok
Duyguaksoy aaydingulsahhh atlattık çok şükür canım rabbim sizede hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🥺🤲
Eyseca GizemToker bende 6 gündür günde 3 kere çatı muaynesi oldum 36 haftaligim hastanede yatıyordum sanci çıkıyordu nstde dün taburcu oldum çatı muaynesi etkilese şimdiye coktaan doğmuştu bence
aaydingulsahhh Duyguaksoy nasıl geçti dicem de sen bebişle ilgilen inşallah bir gün okuruz doğum hikayeni . Gözünaydın bacım
Duyguaksoy gktgmom amin çok teşekkür ederim şükür ikimizde iyiyiz rabbim herkesin doğumunu kolaylaştırsın inşallah 🥰🤲
Gokcenurr1 Benimde çatı muayenesi yaptı ve uyarı verdi dünden beri düzensiz ağrılarım var ama şiddetli şiddetlenirse doktora gideceğim inşallah doğururum 40+4 oldum çünkü
Duyguaksoy aaydingulsahhh şükür şuan iyiyim ilk çok ağrım oldu yürümeye başladım da ara ara hafif ağrılar dışında ikimizde iyiyiz☺️🤲